Profile firmowe na LinkedIn w chwili obecnej spe艂niaj膮 g艂贸wnie funkcj臋 wizyt贸wki. To miejsce na dodawanie post贸w, analiz臋 case studies i eksperckie porady. P贸ki co ci臋偶ko jest o interakcj臋 z klientami za po艣rednictwem tego rozwi膮zania. P贸ki co, poniewa偶 mimo, 偶e fanpage na Facebooku jest niepor贸wnywalny do company page na LinekdIn, platforma rozwija si臋 dynamicznie ca艂y czas i na pewno w tym zakresie r贸wnie偶 b臋dzie rozszerza膰 swoje mo偶liwo艣ci.聽
馃敂 TIP > Jako administrator profilu firmowego, masz mo偶liwo艣膰 zaproszenia ca艂ej swojej sieci kontakt贸w do zaobserwowania i 艣ledzenia firmy na LinekdIn, ale mo偶esz zaprasza膰 maksymalnie po 25 os贸b dziennie. Jest to najta艅sza i najskuteczniejsza metoda na zwi臋kszenie zasi臋gu w艂asnego profilu.
馃拵 Przyk艂adowo, je艣li prowadzisz profil firmowy i Twoje publikacje s膮 dedykowane dla dzia艂贸w HR (np. zajmujesz si臋 prowadzeniem szkole艅), a w swojej sieci kontakt贸w posiadasz osoby zwi膮zane w艂a艣nie z tym dzia艂em, mo偶esz budowa膰 zasi臋gi w sprecyzowanej grupie. Jedynym kosztem jaki w tej sytuacji ponosisz jest Tw贸j czas.
馃幆 W ramach wsp贸艂pracy z Klientami, oferuj臋, 偶e w Twoim imieniu zajm臋 si臋 rozsy艂aniem zaprosze艅 do polubienia Twojego company page. Masz gwarancj臋, 偶e przez 30 dni b臋d臋 wykonywa艂 t臋 czynno艣膰 za Ciebie zupe艂nie za darmo.
Darmowa konsultacja
Podsumowanie:
Czytaj dalej