Tak jak wspomniałem na samym początku, LinkedIn daje nam zróżnicowane możliwości doboru grupy odbiorców. Najważniejsze i najczęściej stosowane przeze mnie filtry opisałem w 1 punkcie.
Poniżej przykład widoku w Sales Navigatorze ↴
Sales Navigator to narzędzie wymagające od nas dodatkowej opłaty, jednak każda osoba, z którą nawiązuje współpracę decyduje się na skorzystanie z tej opcji, ponieważ daje nam to możliwość jak najlepszego doprecyzowania grupy odbiorców. Przy tym rozwiązaniu możemy zapisać wyszukiwarkę – wówczas będzie ona automatycznie aktualizowana np. codziennie, raz na tydzień. Nasza kampania bazuje tylko na podstawie określonej grupy odbiorców i nie wychodzi poza nią. Przykładowo, dzięki rozszerzeniu do opcji Sales Navigatora, jestem w stanie w imieniu moich Klientów wysyłać od 80 do 120 zaproszeń od sieci kontaktów dziennie. Jak sądzisz, ile czasu w ciągu dnia zajęłoby Ci wysyłanie takiej ilości zaproszeń ręcznie? Każdy z użytkowników LinkedIn ma możliwość skorzystania z Sales Navigatora przez pierwsze 30 dni zupełnie za darmo, jednak poczekaj z aktywacją tej funkcji! Zróbmy to tuż przed wystartowaniem kampanii. Umów się na darmową konsultację, a pokażę Ci w jaki sposób doprecyzować grupę odbiorców w taki sposób, aby spełniała wszystkie Twoje kryteria.
🔔 TIP > Przykładowo, jeśli sprzedajesz produkt, z którym chcesz trafić do działu zakupowego w danej firmie, Sales Navigator daje Ci możliwość bezpośredniego dotarcia do osób z ww. działu. Wpisując ‘dział zakupów’ oraz ‘Polska’ mamy 20,297 osób
Poniżej możliwości ogólnodostępnej wyszukiwarki LinkedIn ↴
Darmowa konsultacja
Profil firmowy
Czytaj dalej