­čöŹ Search vs. Sales Navigator

Tak jak wspomnia┼éem na samym pocz─ůtku, LinkedIn daje nam zr├│┼╝nicowane mo┼╝liwo┼Ťci doboru grupy odbiorc├│w. Najwa┼╝niejsze i najcz─Ö┼Ťciej stosowane przeze mnie filtry opisa┼éem w 1 punkcie.

Poni┼╝ej przyk┼éad widoku w Sales Navigatorze Ôć┤

Sales Navigator to narz─Ödzie wymagaj─ůce od nas dodatkowej op┼éaty, jednak ka┼╝da osoba, z kt├│r─ů nawi─ůzuje wsp├│┼éprac─Ö decyduje si─Ö na skorzystanie z tej opcji, poniewa┼╝ daje nam to mo┼╝liwo┼Ť─ç jak najlepszego doprecyzowania grupy odbiorc├│w. Przy tym rozwi─ůzaniu mo┼╝emy zapisa─ç wyszukiwark─Ö – w├│wczas b─Ödzie ona automatycznie aktualizowana np. codziennie, raz na tydzie┼ä. Nasza kampania bazuje tylko na podstawie okre┼Ťlonej grupy odbiorc├│w i nie wychodzi poza ni─ů. Przyk┼éadowo, dzi─Öki rozszerzeniu do opcji Sales Navigatora, jestem w stanie w imieniu moich Klient├│w wysy┼éa─ç od 80 do 120 zaprosze┼ä od sieci kontakt├│w dziennie. Jak s─ůdzisz, ile czasu w ci─ůgu dnia zaj─Ö┼éoby Ci wysy┼éanie takiej ilo┼Ťci zaprosze┼ä r─Öcznie? Ka┼╝dy z u┼╝ytkownik├│w LinkedIn ma mo┼╝liwo┼Ť─ç skorzystania z Sales Navigatora przez pierwsze 30 dni zupe┼énie za darmo, jednak poczekaj z aktywacj─ů tej funkcji! Zr├│bmy to tu┼╝ przed wystartowaniem kampanii. Um├│w si─Ö na darmow─ů konsultacj─Ö, a poka┼╝─Ö Ci w jaki spos├│b doprecyzowa─ç grup─Ö odbiorc├│w w taki spos├│b, aby spe┼énia┼éa wszystkie Twoje kryteria.

­čöö TIP > Przyk┼éadowo, je┼Ťli sprzedajesz produkt, z kt├│rym chcesz trafi─ç do dzia┼éu zakupowego w danej firmie, Sales Navigator daje Ci mo┼╝liwo┼Ť─ç bezpo┼Ťredniego dotarcia do os├│b z ww. dzia┼éu. Wpisuj─ůc ÔÇśdzia┼é zakup├│wÔÇÖ oraz ÔÇśPolskaÔÇÖ mamy 20,297 os├│b

Poni┼╝ej mo┼╝liwo┼Ťci og├│lnodost─Öpnej wyszukiwarki LinkedIn Ôć┤

 

Darmowa konsultacja

Profil firmowy
Czytaj dalej

Um├│w si─Ö na darmow─ů konsultacje