Prowadzenie konta na LinkedIn tak naprawdę nie jest bardzo skomplikowane. Obsługa serwisu nie wymaga wiedzy eksperckiej, co więcej, użytkowanie jest proste i bardzo intuicyjne, a sam portal przejrzysty.
Jeżeli jednak masz jakieś pytania, zapraszam na darmową konsultację telefoniczną. Chętnie doradzę Ci w jaki sposób prowadzić swoje konto i pomogę, wykorzystując swoją wiedzę, doświadczenie i narzędzia w prowadzeniu profilu i generowaniu leadów.
Mając na uwadzę zdobytą wiedzę na temat filtrowania i doboru grupy docelowej, zastanów się czy Twój potencjalny Klient jest już na LinkedIn.
Jeśli tak, jak sądzisz?
-
Ile zdobędziesz leadów wysyłając od 80 do 120 spersonalizowanych wiadomości dziennie?
-
Ile z tych osób będzie zainteresowanych nawiązaniem współpracy właśnie z Tobą?
Nie oszukujmy się, ręczne wysyłanie tylu wiadomości i zaproszeń dziennie to mnóstwo czasu spędzonego na klikaniu, a czas to pieniądz. Twoja sieć kontaktów na LinkedIn może mieć aż 30 000 osób. Przyznaj, że to spora baza odpowiednio przygotowanych wcześniej odbiorców (na podstawie stanowiska, branży, funkcji, wielkości firmy itd.). Te kontakty śmiało możesz wykorzystywać w swojej pracy i budować swój ekspercki wizerunek. W efekcie Twoja sieć kontaktów będzie miała stały dostęp do tego, co publikujesz. Dobrze przygotowane treści zaproszeń dadzą Ci w rezultacie duży wzrost obserwatorów z konkretnych, wybranych branż. Na podstawie moich obserwacji na portalu wiem, że na przykładzie stuosobowej grupy Klientów, średnia ilość akceptowanych zaproszeń waha się od 35 do aż 50%! Porozmawiajmy, a zrobimy to za Ciebie w cenie 299 zł za 30 dni.
Czy masz cały dzień na wysyłkę wiadomości?
[button link=”https://calendly.com/sales-expert/linkedin-leads-generation” type=”big”] Darmowa konsultacja[/button]
PS. Będzie tego więcej 🙂