Profil firmowy na Instagramie – tworzenie krok po kroku

share

Przez sześć lat działalności, obsługiwaliśmy ponad 4 500 profili. Były i są to nadal konta znanych influencerek i celebrytów, fotografów, tatuażystów, agencji marketingowych, salonów piękności, korporacyjne, lekarzy, doradców zawodowych itd. Wiele osób zaczynając z nami współpracę nie wiedziało w jaki sposób stworzyć profil firmowy – czyli profil profesjonalisty na Instagramie. Stąd też pomysł na ten poradnik, w którym krok po kroku opowiemy, co należy zrobić, aby skonfigurować swoje konto i skorzystać z dodatkowych, bardzo pomocnych opcji.

Profil firmowy nie jest przeznaczony wyłącznie dla dużych firm i marek, które na rynku istnieją od lat i posiadają rzesze fanów. Skorzystać z niego może każdy, kto chce wypromować swoje działania w Internecie. Aktualnie dostępne są te kategorie:

Artysta, Blog osobisty, Produkt/usługa, Sztuka, Muzyk/zespół, Zakupy i sprzedaż detaliczna, Zdrowie/uroda, sklep spożywczy.

Co daje nam profil firmowy? Lista jest naprawdę długa! I aż żal nie skorzystać z tych możliwości. Oto kilka najważniejszych: 

  • udostępnienie adresu mailowego, numeru telefonu oraz lokalizacji,
  • umieszczenie linku w opisie (np. do strony internetowej firmy, do kanału na YouTube),
  • rozszerzone statystyki, dzięki którym możemy śledzić i analizować nasze działania oraz ruch obserwatorów,
  • CTA, czyli przycisk do działania – w przypadku konta firmowego jest to możliwość połączenia profilu z innymi usługami online,
  • skrzynka odbiorcza podzielona na wiadomości GŁÓWNE i OGÓLNE

Konfiguracja konta firmowego na Instagramie

Aby dokonać tego kroku, wystarczy kilka “kliknięć”. Opcja ta daje nam możliwość dostępu do statystyk, ale też innych rzeczy, które pomogą rozwinąć firmę na Instagramie. Dzięki temu mamy szansę na znacznie szybsze zdobywanie followersów oraz możliwość zarobku za pomocą tej platformy. Otrzymujemy bowiem dostęp do pulpitu profesjonalisty, gdzie na bieżąco śledzić możemy nasze wyniki, a także rozwijać swoją firmę za pomocą wielu narzędzi. 

  1. Będąc na swoim profilu, w prawym górnym rogu odnajdź ikonkę trzech poziomych kresek , a następnie kliknij na nią.
  2. W tym momencie wyświetlają się różne opcje, wybierz Ustawienia (niektóre konta już z tej pozycji będą widzieć opcje Przełącz na konto firmowe). 
  3. Teraz kliknij na Konto.
  4. Wybierz opcję Przełącz typ konta (znajduje się na samym dole), a następnie Przełącz na konto firmowe, później Kontynuuj
  5. Wybierz Kategorię dla swojej firmy i kliknij Gotowe, następnie dotknij opcji OK, aby wszystkie kroki zatwierdzić.
  6. Teraz wybierz opcję Firma, następnie Dalej
  7. Teraz możesz dodać informacje kontaktowe i przejść Dalej lub wybrać opcję Nie używaj moich informacji kontaktowych
  8. Istnieje również możliwość powiązania swojego konta na Instagramie z profilem na Fanpage na Facebooku. Jest to opcjonalny krok, który daje dodatkowe możliwości. Dziś można połączyć jedno konto z jednym profilem. 

Teraz możesz skupić się na tworzeniu swojego konta firmowego na najwyższym poziomie! O co należy zadbać? Na czym skupić się najpierw? 

Algorytm Instagrama -> wielu naszych klientów i partnerów dostaje gęsiej skórki, gdy słyszy słowo algorytm. Uważają go za wroga i powód swoich słabych zasięgów na instagramie. Nic bardziej mylnego! Przygotowaliśmy artykuł, który pokaże, w jaki sposób zaprzyjaźnić się z algorytmem Instagrama, by ten pracował dla nas z korzyścią! 

Publikowanie treści -> zdjęcia i sześćdziesięcio sekundowe filmiki to nie jedyne opcje, które daje nam Instagram. Jest ich o wiele więcej! Aby poznać je szczegółowo przejrzyj nasz artykuł: Posty na Instagramie oraz Instastory – funkcje i ich właściwości. 

 

 

Zdobywanie followersów -> to przede wszystkim w tej kwestii z ogromną przyjemnością wyręczymy cię! Stworzyliśmy system, który zdobywa od 500 do 1200 nowych followersów w skali miesiąca. Nie są to fejkowe konta, nie są to przypadkowe profile. Grupę docelową wybieramy wspólnie z klientem, bazując na profilach źródłowych. Dzięki temu możesz skupić się na tworzeniu i publikowaniu treści. My zajmiemy się resztą! Aby dowiedzieć się więcej, wypełnij formularz. Jeszcze dziś skontaktuje się z tobą jeden naszych Instagramowych specjalistów i opowie o usłudze. 

Pomysłodawca, właściciel i założyciel Insta Max. Senior Social Media Manager i Social Media Executive z 6 letnim doświadczeniem.

Kategorie

Najnowsze

Chcesz być na bieżąco?

Zapisz się do newslettera, a powiadomimy Cię o nowych wpisach.