METODA FOLLOW UNFOLLOW -> CZYM JEST I DLACZEGO JĄ OFERUJEMY?

share

Instagram to jeden z czołowych mediów społecznościowych. Dziennie korzysta z niego ponad 500 milionów osób, a miesięcznie -> miliard aktywnych użytkowników. Co najważniejsze – w ostatnim czasie stał się popularniejszy od Facebooka -> ma od niego 58 razy większe zaangażowanie na obserwującego.

W czasie pandemii wiele firm i marek przeniosło się do Instagramowego świata, aby tam stworzyć miejsce dla swoich potencjalnych klientów. Często też jest on traktowany jako wizytówka firmy, gdzie pojawiają się oferty czy najnowsze informacje.

Niestety, konkurencja jest ogromna. Instagram co chwila wprowadza nowe aktualizacje, które wcale nie są po to, aby pomagać firmom i markom. Czy wiesz, że po ostatnich aktualizacjach twoje posty widzi tylko 10% twoich followersów? A co z pozostałymi? Po prostu jesteś dla nich niewidoczny. Instagram chce, abyś wydał jak najwięcej pieniędzy na reklamę, a niestety – w przypadku IG jest to błędne koło. Każda kolejna reklama to jeszcze więcej pieniędzy, a rezultaty nie są takie, jakich byśmy się spodziewali. 

Codziennie do naszych instagramowych specjalistów spływają nowe kontakty. Ludzie, którzy chcą rozbudować swoje konto, ale też ci – którzy wcześniej albo nie korzystali z tej apki, albo stawiają w niej pierwsze kroki. Nie do końca rozumieją, w jaki sposób zdobywamy realnych obserwatorów. W tym artykule z chęcią opowiemy krok po kroku -> jak działa usługa Insta-Max.

Czym jest metoda FOLLOW UNFOLLOW?

To ruch polegający na dawaniu innym użytkownikom FOLLOW, czyli po prostu OBSERWUJ. Zobaczą oni w powiadomieniu, że zostali zaobserwowani przez nasz profil i z pewnością zajrzą, aby zobaczyć kim jesteśmy i co robimy. Jeśli spodoba im się nasze konto, nasza tematyka, nasze zdjęcia – z pewnością również nas zaobserwują. 

Dalej -> po kilku dniach wchodzimy z powrotem na profile tych osób i po prostu przestajemy ich obserwować. I tu pojawia się pierwsze najczęściej zadawane nam pytanie:

Na to składają się dwie rzeczy: 

  1. Na naszym koncie regularnie powinny pojawiać się nowe publikacje.
  2. Nasz profil powinien być dla tych osób interesujący.

To proste! Nasza usługa działa na wykorzystaniu profili źródłowych – czyli profili, które są zbliżone tematyką do naszego konta, czyli profili, od których chcielibyśmy podebrać obserwatorów.

Przykład:

Klient prowadzi kontent muzyczny i chciałby poszerzyć grupę obserwatorów, którzy mogą stać się jego fanami. Wykupując pakiet na naszej stronie, w formularzu podaje login i hasło do swojego konta oraz PROFILE ŹRÓDŁOWE np. profil Dawida Podsiadło.

Wtedy nasz system loguje się na konto klienta i z niego zaczyna obserwować… obserwatorów Dawida Podsiadło. W ten sposób mamy pewność, że część osób, która zajrzy na profil naszego klienta, będzie zainteresowana jego tematyką i zostanie z nim na dłużej.

Wielu klientów boi się oszustów. Korzystali z usług naszej konkurencji i niestety – zamiast prawdziwych obserwatorów, dostali fejkowe, zagraniczne profile, które nic nie wnosiły. W Internecie roi się od pseudo firm, które oferują zdobywanie “realnych” followersów. W ostateczności na koncie ich klienta ląduje pełno zagranicznych, fejkowych profili, których właściciele nigdy nie istnieli. I choć profil na pierwszy rzut oka obserwuje 20 000 osób, zdjęcia czy filmy lajkuje 10-20 osób, co wygląda naprawdę karykaturalnie i od razu informuje potencjalnych obserwatorów, klientów czy usługodawców, że właściciel profilu wykupił fejkowe konta.

Dodatkowo -> nasz bot potrafi wyłapać fejkowe konta i dzięki temu pominie je podczas dawania FOLLOW.

W skali miesiąca zdobywamy od 300/500 do 1200 i więcej followersów. Wszystko zależy od kontentu oraz zaangażowania w prowadzenie profilu. Dodatkowo, na prośbę klientów, generujemy dla nich raporty, w których są dokładne informacje, ilu followersów, z którego profilu źródłowego pozyskaliśmy. Nie trafiliście na oszustów, rozliczamy się z klientem co do jednego followersa 🙂

Nie ma takiej możliwości. Nasi klienci pozostają incognito. Odsyłamy na stronę główną, gdzie znajdują się opinie kilku klientów, którzy zechcieli podzielić się swoim zdaniem na temat naszej usługi. Musicie uwierzyć nam na słowo – prowadzimy kampanie dla celebrytów, których widzicie w telewizji, dla usługodawców, z których usług korzystacie na co dzień, dla artystów, salonów piękności, projektantów mody… Wymieniać moglibyśmy przez kolejne cztery godziny :))

Instagram wprowadził limity na wszelkie działania – wystarczy, że jednego dnia polubisz zbyt wiele postów innych użytkowników i dostaniesz BANA. Wystarczy, że jednego dnia odobserwujesz zbyt wielu znajomych, z którymi nie masz już kontaktu – dostaniesz BANA. 

My te limity znamy i nie przekraczamy ich, dzięki czemu nie dochodzi do jakichkolwiek blokad na profilach naszych klientów. Dlatego też na czas kampanii prosimy, aby klienci nie robili sami z siebie ruchu FOLLOW-UNFOLLOW. 

Mamy nadzieję, że ten artykuł rozwiał wasze wątpliwości. Jeśli w głowie pojawiają się dodatkowe pytania, umów się na darmową konsultację z naszym Instagramowym specjalistą, wypełniając formularz

Pomysłodawca, właściciel i założyciel Insta Max. Senior Social Media Manager i Social Media Executive z 6 letnim doświadczeniem.

Kategorie

Najnowsze

Chcesz być na bieżąco?

Zapisz się do newslettera, a powiadomimy Cię o nowych wpisach.