fbpx

BLOG

Nikt nie ma żadnych wątpliwości, że LinkediIn to najszybciej i najprężniej rozwijająca się platforma B2B na świecie. Na tle innych platform, takich jak Facebook czy

Czytaj dalej...

Nie uważam, że powinien być to punkt programu jakiegokolwiek szkolenia, jednak skoro to tak popularny wątek, również dodam swoje trzy grosze. Platforma LinkedIn różni się

Czytaj dalej...

Skoro wybór zdjęcia profilowego i w tle już za nami, przejdźmy do ustawień naszego profilu. Zacznijmy od publicznego linku do profilu i jego widoczności.

Czytaj dalej...

Pamiętaj, że widoczna część posta, czyli pierwsze 3 linijki to tak zwany clickbait. Naszym zadaniem jest przyciągnięcie uwagi odbiorców. Za pomocą krótkiego, ale chwytliwego hasła poruszmy

Czytaj dalej...

Nie istnieje jedna, uniwersalna pora dnia na dodawanie postów, podczas której nasze wpisy zostaną wyświetlone wszystkim grupom odbiorców. Najgorszym momentem na dodawanie postów jest poniedziałek

Czytaj dalej...

🔍 Search vs. Sales Navigator

Tak jak wspomniałem na samym początku, LinkedIn daje nam zróżnicowane możliwości doboru grupy odbiorców. Najważniejsze i najczęściej stosowane przeze mnie filtry opisałem w 1 punkcie.

Czytaj dalej...

🏙 Profil firmowy na LinkedIn

Profile firmowe na LinkedIn w chwili obecnej spełniają głównie funkcję wizytówki. To miejsce na dodawanie postów, analizę case studies i eksperckie porady. Póki co ciężko

Czytaj dalej...

Kategorie

Najnowsze

Chcesz być na bieżąco?

Zapisz się do newslettera, a powiadomimy Cię o nowych wpisach.

Nikt nie ma żadnych wątpliwości, że LinkediIn to najszybciej i najprężniej rozwijająca się platforma B2B na świecie. Na tle innych platform, takich jak Facebook

Czytaj dalej...

Nie uważam, że powinien być to punkt programu jakiegokolwiek szkolenia, jednak skoro to tak popularny wątek, również dodam swoje trzy grosze. Platforma LinkedIn różni

Czytaj dalej...

Skoro wybór zdjęcia profilowego i w tle już za nami, przejdźmy do ustawień naszego profilu. Zacznijmy od publicznego linku do profilu i jego widoczności.

Czytaj dalej...

Pamiętaj, że widoczna część posta, czyli pierwsze 3 linijki to tak zwany clickbait. Naszym zadaniem jest przyciągnięcie uwagi odbiorców. Za pomocą krótkiego, ale chwytliwego

Czytaj dalej...

Nie istnieje jedna, uniwersalna pora dnia na dodawanie postów, podczas której nasze wpisy zostaną wyświetlone wszystkim grupom odbiorców. Najgorszym momentem na dodawanie postów jest

Czytaj dalej...

🔍 Search vs. Sales Navigator

Tak jak wspomniałem na samym początku, LinkedIn daje nam zróżnicowane możliwości doboru grupy odbiorców. Najważniejsze i najczęściej stosowane przeze mnie filtry opisałem w 1

Czytaj dalej...

Kategorie

Najnowsze

Chcesz być na bieżąco?

Zapisz się do newslettera, a powiadomimy Cię o nowych wpisach.

O autorze

Szymon Cirocki

Pomysłodawca, właściciel i założyciel Insta Max. Senior Social Media Manager i Social Media Executive z 6 letnim doświadczeniem. 

konsultacja

Umów się na bezpłatną kosultację Twojego profilu na Instagramie: