fbpx

🧠 Instastory – jakie treści tworzyć? 5 pomysłów, które podajemy na tacy!

share

Share on facebook
Share on pinterest
Share on twitter
Share on email

Każdy, kto planuje rozwój swojego Instagrama, powinien skupić się nie tylko na planowaniu i publikowaniu postów, ale też na relacji, jaką jest Instastory. Czy wiesz, że dziennie pół miliarda użytkowników Instagrama korzysta z tej funkcji? Ignorując ją pozostajesz w tyle i tracisz możliwość rozbudowywania swojej marki na wielu płaszczyznach. Problemem są pomysły? Nie wiesz jakie treści powinny pojawić się na twoim Instastory? Nie ma problemu, Insta-Max poda ci to wszystko na tacy!

  1. ANKIETA 

Nawiązywanie więzi z obserwatorami może wydawać się trudne, jednak trzeba tak niewiele, aby pokazać im, że są dla nas ważni. Funkcja ANKIETA to idealne narzędzie do angażowania odbiorców, które możesz wykorzystać na miliony sposobów. Po prostu zadaj swoim obserwatorom pytanie z możliwością wyboru dwóch odpowiedzi. Poniżej kilka przykładów do wykorzystania tej opcji! 

  1. LUŹNE PYTANIA

Pijesz właśnie ulubioną kawę? Zrób fajne zdjęcie i dodaj naklejkę z ankietą. Zapytaj obserwatorów, co wolą: kawę czy herbatę? Ludzie uwielbiają oddawać głosy w tego typu zabawach, a my, dzięki tej opcji, możemy stale badać zaangażowanie naszych obserwatorów. Im więcej treści będziesz publikować, im więcej postów będziesz wrzucać, tym więcej osób będzie interesować się twoją marką i udzielać się w tego typu interakcjach.

-> KAWA CZY HERBATA?

-> PIZZA CZY KEBAB?

-> AUDI CZY MERCEDES?

-> DZIEŃ CZY NOC?

-> LATO CZY ZIMA?

-> KINO CZY TEATR?

-> KOMPUTER STACJONARNY CZY LAPTOP?

-> TABLET CZY TELEFON?

-> HORROR CZY KOMEDIA?

 

  1. PROSTE BADANIE

Twoja marka wypuszcza niebawem nowy produkt? Zapytaj obserwatorów, który kolor podoba się im najbardziej lub jaki wzór jest dla nich ciekawszy. Dzięki temu możesz zwiększyć swoją sprzedaż, wypuszczając produkt, który otrzymał znacznie większą ilość głosów.

  1. PYTANIA O KONTENT

Jeśli nie jesteś przekonany czy publikowane treści są na pewno interesujące dla obserwatorów, zadaj im pytanie, co przede wszystkim chcieliby widzieć na twoim Instagramie. Odpowiedź może być naprawdę pomocna. 

 

 

  1. PYTANIA

To kolejny sposób na świetne zaangażowanie obserwatorów. Zadaj im konkretne pytanie, a oni udzielą krótkiej odpowiedzi. Prowadząc kontent modowy, zapytaj followersów o ulubionych projektantów lub sklepy, w których najczęściej robią zakupy. Dalej – daj obserwatorom możliwość poznania siebie i marki. Możesz później udostępnić odpowiedzi (ich autorzy będą anonimowi). PYTANIA, jak ANKIETĘ, wykorzystaj do zbadania zainteresowań followersów, ale też umocnienia więzi między wami. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. NOWY POST!

Jak wspomniałem na początku, Instastory dziennie przegląda pół miliarda ludzi! Nie przegap okazji i wykorzystaj je do promocji swojego nowego postu. Wykorzystajmy do tego celu zdjęcie opublikowane na profilu Beyonce. Świeżo dodany post możesz udostępnić na swojej relacji w kilku prostych krokach:

  1. KLIKNIJ NA STRZAŁKĘ POD POSTEM

 

 

 

 

 

 

 

 

2. WYBIERZ OPCJĘ: DODAJ POST DO SWOJEJ RELACJI

3. WYBIERZ OPCJĘ: TWOJA RELACJA

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Proponujemy, aby zrobić psikusa swoim obserwatorom i zdjęcie na relacji zasłonić! W jaki sposób? Pomogą w tym naklejki. 

  1. PRZEKIERUJ NA INNĄ STRONĘ!

Instastory to świetny informator. O czym? O nowym wpisie na twoim blogu, o nowym filmie na twoim kanale, o nowym produkcie na stronie internetowej twojej marki! W jaki sposób to zrobić? Za pomocą ikony LINKU. To tam wpisujemy adres, na który przekierowany zostanie nasz obserwator po przeciągnięciu relacji w górę (swipe up!). Niestety – opcja ta jest dostępna od 10 000 followersów. Jeśli chcesz przyspieszyć proces zdobywania nowych i realnych obserwatorów, koniecznie sprawdź naszą ofertę. Pomagamy wielkim i małym firmom rozwijać się na Instagramie poszerzając liczbę followersów, ale też tworzyć możliwość skutecznego zarobku. Zatem, do czasu osiągnięcia magicznej liczby 10 000 followersów, zachęcamy, by link dodać np. w bio. Nie jest to jednak aż tak wygodne dla obserwatorów, jak popularny SWIPE UP. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Publikowanie wiadomości z DM

Nie ma nic cenniejszego dla marki, niż pozytywne opinie klientów! Jeśli otrzymasz wiadomość prywatną, w której obserwator wychwala twój produkt, twoją poradę lub po prostu oznacza cię na swojej relacji i mówi o tobie dobre słowa, koniecznie zrób screena (lub w przypadku oznaczenia na Instastory – udostępnij na swojej relacji) i opublikuj na swoim story! 

Nie ma na co czekać. Już dziś zacznij rozbudowywać swojego Instagrama! Jeśli masz pytania na temat naszej usługi – umów się na bezpłatną konsultację i porozmawiaj z naszym Instagramowym specjalistą. Do usłyszenia! 

Pomysłodawca, właściciel i założyciel Insta Max. Senior Social Media Manager i Social Media Executive z 6 letnim doświadczeniem.

Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Kategorie

Najnowsze

Chcesz być na bieżąco?

Zapisz się do newslettera, a powiadomimy Cię o nowych wpisach.