fbpx

BLOG

Nikt nie ma 偶adnych w膮tpliwo艣ci, 偶e LinkediIn to najszybciej i najpr臋偶niej rozwijaj膮ca si臋 platforma B2B na 艣wiecie. Na tle innych platform, takich jak Facebook czy

Czytaj dalej...

Nie uwa偶am, 偶e powinien by膰 to punkt programu jakiegokolwiek szkolenia, jednak skoro to tak popularny w膮tek, r贸wnie偶 dodam swoje trzy grosze. Platforma LinkedIn r贸偶ni si臋

Czytaj dalej...

Skoro wyb贸r zdj臋cia profilowego i w tle ju偶 za nami, przejd藕my do ustawie艅 naszego profilu. Zacznijmy od publicznego linku do profilu i jego widoczno艣ci.

Czytaj dalej...

Pami臋taj, 偶e widoczna cz臋艣膰 posta, czyli pierwsze 3 linijki to tak zwany clickbait. Naszym zadaniem jest przyci膮gni臋cie uwagi odbiorc贸w. Za pomoc膮 kr贸tkiego, ale chwytliwego has艂a聽poruszmy

Czytaj dalej...

Nie istnieje jedna, uniwersalna pora dnia na dodawanie post贸w, podczas kt贸rej nasze wpisy zostan膮 wy艣wietlone wszystkim grupom odbiorc贸w. Najgorszym momentem na dodawanie post贸w jest poniedzia艂ek

Czytaj dalej...

馃攳 Search vs. Sales Navigator

Tak jak wspomnia艂em na samym pocz膮tku, LinkedIn daje nam zr贸偶nicowane mo偶liwo艣ci doboru grupy odbiorc贸w. Najwa偶niejsze i najcz臋艣ciej stosowane przeze mnie filtry opisa艂em w 1 punkcie.

Czytaj dalej...

馃彊 Profil firmowy na LinkedIn

Profile firmowe na LinkedIn w chwili obecnej spe艂niaj膮 g艂贸wnie funkcj臋 wizyt贸wki. To miejsce na dodawanie post贸w, analiz臋 case studies i eksperckie porady. P贸ki co ci臋偶ko

Czytaj dalej...

Nikt nie ma 偶adnych w膮tpliwo艣ci, 偶e LinkediIn to najszybciej i najpr臋偶niej rozwijaj膮ca si臋 platforma B2B na 艣wiecie. Na tle innych platform, takich jak Facebook

Czytaj dalej...

Nie uwa偶am, 偶e powinien by膰 to punkt programu jakiegokolwiek szkolenia, jednak skoro to tak popularny w膮tek, r贸wnie偶 dodam swoje trzy grosze. Platforma LinkedIn r贸偶ni

Czytaj dalej...

Skoro wyb贸r zdj臋cia profilowego i w tle ju偶 za nami, przejd藕my do ustawie艅 naszego profilu. Zacznijmy od publicznego linku do profilu i jego widoczno艣ci.

Czytaj dalej...

Pami臋taj, 偶e widoczna cz臋艣膰 posta, czyli pierwsze 3 linijki to tak zwany clickbait. Naszym zadaniem jest przyci膮gni臋cie uwagi odbiorc贸w. Za pomoc膮 kr贸tkiego, ale chwytliwego

Czytaj dalej...

Nie istnieje jedna, uniwersalna pora dnia na dodawanie post贸w, podczas kt贸rej nasze wpisy zostan膮 wy艣wietlone wszystkim grupom odbiorc贸w. Najgorszym momentem na dodawanie post贸w jest

Czytaj dalej...

馃攳 Search vs. Sales Navigator

Tak jak wspomnia艂em na samym pocz膮tku, LinkedIn daje nam zr贸偶nicowane mo偶liwo艣ci doboru grupy odbiorc贸w. Najwa偶niejsze i najcz臋艣ciej stosowane przeze mnie filtry opisa艂em w 1

Czytaj dalej...

Kategorie

Najnowsze

Chcesz by膰 na bie偶膮co?

Zapisz si臋 do newslettera, a powiadomimy Ci臋 o nowych wpisach.

O autorze

Szymon Cirocki

Pomys艂odawca, w艂a艣ciciel i za艂o偶yciel Insta Max. Senior Social Media Manager i Social Media Executive z 6 letnim do艣wiadczeniem.聽

konsultacja

Um贸w si臋 na bezp艂atn膮 kosultacj臋 Twojego profilu na Instagramie: