fbpx

🖋 Dodawanie postów na LinkedIn

share

Share on facebook
Share on pinterest
Share on twitter
Share on email

Pamiętaj, że widoczna część posta, czyli pierwsze 3 linijki to tak zwany clickbait. Naszym zadaniem jest przyciągnięcie uwagi odbiorców. Za pomocą krótkiego, ale chwytliwego hasła poruszmy np. opisywany problem tak, aby czytelnik nacisnął… see more. 

Przykład ↴

Tak jak już wielokrotnie podkreślałem, LinkedIn to miejsce do budowania eksperckiego wizerunku, niekoniecznie do dzielenia się z szerszą publiką zdjęciami z wakacji albo swoich pupili.

Najlepsze zasięgi zdobywają oczywiscie treści ze zdjęciami, następnie filmiki video. Pamiętaj, że dodając filmy warto je ulokować w pierwszej części posta. Mniejszy zasięg mają artykuły oraz linki kierujące poza serwis LinkedIn – ruch powinien pozostać na platformie.

Darmowa konsultacja

Kiedy dodawać posty Czytaj dalej

Pomysłodawca, właściciel i założyciel Insta Max. Senior Social Media Manager i Social Media Executive z 6 letnim doświadczeniem.

Prześlij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Kategorie

Najnowsze

Chcesz być na bieżąco?

Zapisz się do newslettera, a powiadomimy Cię o nowych wpisach.